гсчлодарьствгх Руссхигь Господарей со Царнградскюи Царев
негладости ради.
К
стр. 286.
Розыск о раскодъническон
БрывскоВ вар часть 3-ж глава 12
дунст 492497. О дл раскодннческих.
От града Вологды в пути ведущем
к Каргополю во стран
еже от моря в мест пустынном живяше ней враг
Божии волхв и чародВ пустынножнтедвое носив Иня н. днце-гврную вмяли
добродетель
и нынмыВ баше от окрестных посеян свят н. преподобен; н. мноэн пришедшее
сожитедство-ваху тои нмуще его Саб
учителя и наставника. Не точа же мужав но н.
жен и двоиц та пусынм уже шподнндася баше: ученом об его лестным и лицемрвыягь
житам вдекомн Баху х. нему
акав к великому угоднику Боже. Чаше же тов.
окаянный мнимый светец тайно еже всем житии бдудво без
всякого зазора гдагодя: Яко несть грех плотское совокуплеве по согдасю но
дюббвь есть токмо
да не внчаетеся ниже да благословитеся в
супружество. Кв. же чедовък от Вологды града отягчен быв мыогини грехами и
в чувство пришед хаяшеся пред Богом. И подоен
бот еже прочее время жвз-ви совея пожвтн чисто и тин в пустыню
да в безнольв пожнив подучить ять Бога прощена грехов своигь. Дышав же о оном
пусывножвтел яко мноэн
к нему собравшееся жнут в пустыне поде таимо не вдуй таВвого их анта
блудного. И присед ко оноагу пустышку в пустышюжнтедеВ блудных
начальнику меди его да повалит ему пр-в Саб жнтн в пустьга яко же н. прочем.
Он же глагола пришедшему: Брате дубимый добр
пришел оси к нам: нон об несть уже на земли церкви Боже; вис УК. юиншася
н. пепотребин баша
понеже в церквах поют и читают по новому; а у нас еще зад малость Боже
покрывает и новости ни каковой не прейдем н. крестимся по предана блаженного
еодорита: а Никонова предана не
прейдем: добр ибо сотвори сен избежав от антхрста. Чедовк же тон
дышав се со умиденемъ